به وب سایت
اسناد پزشکی استان تهران
خوش آمدید
این سایت به منظور اطلاع رسانی عادلانه و بی واسطه و نیز تعامل نزدیک با مراکز تحت پوشش شکل گرفته است.
لطفا با ارسال نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود ما را در این مهم یاری نمایید.

توجه توجه
بخش های خدمات الکترونیک سایت در حال تکمیل و آزمایش می باشد و پس از نهایی شده برای برای عموم قابل استفاده خواهد بود

اخبار و رویدادها

    پیغام خطا

    • Notice: Use of undefined constant CMF_Ln_English - assumed 'CMF_Ln_English' در cmfcCalendarV1::factory() (خط 63 در /home/asnadteh/public_html/sites/all/modules/calendar_systems/calendar/v1/calendarV1.class.inc.php).
    • Notice: Use of undefined constant CMF_Error - assumed 'CMF_Error' در cmfcCalendarV1::factory() (خط 63 در /home/asnadteh/public_html/sites/all/modules/calendar_systems/calendar/v1/calendarV1.class.inc.php).
    lمستند وب سرویس دریافت اطلاعات بیماران بستری و یا تحت نظر مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی
    ارتباط مراکز ملکی با مراکز طرف قرارداد(پاراکلینیک)
    روش های استعلام استحقاق درمان
    ضوابط توقف صدور دفترچه های درمانی از ابتدای اسفند 99
    ضوابط حذف دفترچه های درمانی اسفند ماه 99
    تغییر کد برخی از داروها
    روشهای آنی استعلام اعتبار دفترچه تأمین اجتماعی
    6روش استعلام گیری از دفترچه درمانی
    اعمال جراحی چاقی - اصلاح ستون فقرات - ماموپلاستی وفک در صورتی که جنبه درمانی داشته باشند قبل از عمل با ارائه مدارک نیاز به تایید دارند
    اعمال جراحی چاقی - اصلاح ستون فقرات - ماموپلاستی وفک در صورتی که جنبه درمانی داشته باشند قبل از عمل با ارائه مدارک نیاز به تایید دارند
    اعمال جراحی "چاقی با BMI =40 و بالای 40" اعمال جراحی " فک " - اعمال جراحی " تصحیح و اصلاح ستون فقرات ( کیفواسکولیوز) " و اعمال جراحی" ماموپلاستی " بیمار حتما" میبایست قبل از عمل به اسناد پزشکی مراجعه و در صورت تایید پزشک معتمد اقدام نمایند . بدیهی است که در صورت عدم دریافت تاییدیه از پزشک معتمد و مراجعه پس از عمل هزینه ای آن پرداخت نخواهد شد. مدارک مورد نیاز برای تایید : لازم است بیمار قبل از عمل با در دست داشتن مدارک زیر به شورای علمی - تخصصی اسناد پزشکی مراجعه نماید: 1- معرفینامه از پزشک معالج 2- دفترچه بیمه بیمار 3- کارت شناسایی معتبر 3- مدارک پزشکی آدرس : خیابان کارگر شمالی - مقابل پارک لاله - جنب اتکا - اسناد پزشکی تهران - طبقه اول
    استاندارهای سی تی آنژیو دراسناد پزشکی تامین اجتماعی
    قابل توجه مراکز محترم تصویربرداری طرف قرارداد تامین اجتماعی
    کد USSDدفتر اسناد پزشکی تهران اعلام شد
    در راستای توسعه خدمات غیرحضوری سازمان در پلت فرم های دولت الکترونیک (دولت همراه) بر بستر تلفن همراه (فراهم شده توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT ) ، خدمات غیرحضوری به شرح جدول ذیل از طریق بستر USSD به سرشماره #1420*4* برای مخاطبین برون سازمانی و درون سازمانی قابل بهره برداری می باشد.
    همکاران محترم پزشک و مؤسسین محترم مراکز پاراکلینیک طرف قرارداد جهت اطلاع آخرین تغییرات شرایط تعهد جهت تجویزبرخی از خدمات پاراکلینیکی به جداول پیوست ذیل مراجعه فرمایید.
    همکاران محترم پزشک و مؤسسین محترم مراکز پاراکلینیک طرف قرارداد جهت اطلاع آخرین تغییرات شرایط تعهد جهت تجویزبرخی از خدمات پاراکلینیکی به جداول پیوست ذیل مراجعه فرمایید.
    کلیپ آموزشی نسخ الکترونیک - برای دانلود برروی فایل کلیک راست کرده و از گزینه sava as link استفاده شود.
    کلیپ آموزشی نسخ الکترونیک - برای دانلود برروی فایل کلیک راست کرده و از گزینه sava link as استفاده شود.
    PDFآموزشی نسخ الکترونیک پزشکان
    آیا میدانید که در صورت تولید نسخه الکترونیک 60 درصد مبلغ ویزیت برخط (آنلاین) پرداخت میگردد؟
    با توجه به حذف دفترچه های درمانی در آینده نزدیک و اجرای طرح نسخه الکترونیک سریعا" نسبت به ثبت نام اقدام فرمائید.
    بیمه شدگان محترمی که با تحویل مدارک بیمارستانی به کارگزاریها نیازمند گواهی مبلغ جهت ارائه به بیمه تکمیلی میباشند می توانند بدون مراجعه به اسناد پزشکی از طریق این سایت و با کلیک نمودن پنجره "مدیریت بخش گواهی مبلغ "و درج اطلاعات خواسته شده بصورت آنلاین گواهی خود را دریافت نمایند .
    با عنایت به ضرورت اجرای طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه لطفا" جهت دریافت امضای الکترونیک به سایت نظام پزشکی مراجعه نمایید.
    نمایش و دانلود آموزشی "ثبت نام و نسخه الکترونیک پزشکان"
    با توجه به اجرای موفق پروژه حذف دفترچه در مراکز ملکی سازمان و لزوم تعمیم به تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد و پس از آن تولید پرونده الکترونیک سلامت بیمه شدگان محترم سازمان تامین اجتماعی، سیستم تولید نسخه الکترونیک در دست اجرا می باشد.
    لطفا" در صورت دیر کرد در پذیرش نسخ ماههای قبل حتما" در بازه زمانی یکم تا پنجم هر ماه نسخ را جهت پذیرش ارسال فرمائید .
    فایل دستورالعمل تواتر خدمات CT اسکن و MRI که در پورتال معاونت درمان هم قرار دارد در این وب سایت قابل رویت و دانلود در صفحه بعد میباشد.

    صفحه‌ها